Kształcenie wysokich lotów w gminie Rudnik
Cel projektu:
Projekt ma na celu podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost kompetencji dzięki działaniom projektowym, zaplanowanym do przeprowadzenia w szkole podstawowej w Rudniku
Okres realizacji projektu: 01.06.2025 roku do 30.06.2026
Grupę docelową, do której projekt jest skierowany: Projekt obejmuje 51 uczniów (26 dziewczynek i 25 chłopców) oraz 10 nauczycieli (10 kobiet).
Obszar realizacji projektu: Cel zostanie osiągnięty poprzez organizację zajęć dodatkowych dla uczniów, które pozwolą na rozwinięcie ich kompetencji kluczowych, społecznych i przekrojowych. Kolejnym elementem projektu będą szkolenia dla kadry pedagogicznej, a uzupełnieniem projektu będzie doposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK.
Główne zadania i sposoby ich realizacji: w ramach projektu przewiduję się realizację 3 zadań tj.:
Zadanie nr 1: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Rudniku w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK.
Zadanie nr 2: Szkolenia dla kadry
Zadanie nr 3: Zajęcia dla uczniów
Planowane efekty:
W rezultacie realizacji projektu 45 uczniów nabędzie kompetencje(23 Dz), a 9 nauczycieli nabędzie kwalifikacje.
Wartość projektu:
Wartość projektu: 311 167.00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 264 491.95 zł
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Księga standardów
REKRUTACJA DO PROJEKTU
Termin rekrutacji: 03.10.2025 - 10.10.2025
Forma rekrutacji/kanały rekrutacji:
Deklaracje uczestnictwa/formularz rekrutacyjny można składać:
- w biurze projektu w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rudniku
- za pośrednictwem formularz internetowego dostępnego na https://em.firmotron.pl/katalog?token=ybZScWnoT8ADmrZy&cid=1378
Kryteria rekrutacji dostępne w regulaminie.
Harmonogram form wsparcia:
https://em.firmotron.pl/reports/schedule/public/ybZScWnoT8ADmrZy?cid=1378
deklaracja uczestnictwa dla nauczyciela
DEKLARACJA UCZESTNICTWA/FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (dla ucznia)
REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - UCZNIOWIE
RODO
REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE -NAUCZYCIELE